Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jako Klient masz prawo zwrócić część lub całość zamówienia w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz swoje oświadczenie od odstąpieniu od umowy e-mailem na adres  biuro.passio@gmail.com . W przypadku produktów elektronicznych nie zapisanych na nośniku materialnym, kupujący odstępuje od tego prawa, jeżeli otrzyma produkt przed upływem terminu odstąpienia.

Sprzedawca nie może też żądać zwrotu przedmiotu oryginalnie zapakowanego – wyklucza to chociażby możliwość przymierzenia. Jeśli jednak towar (nie opakowanie!) wróci uszkodzony, sprzedawca może jednak żądać od kupującego proporcjonalnego pokrycia strat.

Zwracając zakupiony towar, klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej.

Następnie odeślij do nas w bezpieczny sposób nieuszkodzony towar na adres: PASSIO Poland, ul. Cicha 2, 35-326 Rzeszów. Dla ułatwienia identyfikacji, dołącz krótkie oświadczenie odstąpienia od umowy zawierające m.in. imię, nazwisko i numer zamówienia.

Reklamacja

Pamiętaj, że przy otrzymaniu przesyłki należy w obecności kuriera sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona. W razie zauważenia nieprawidłowości odmów przyjęcia paczki przez kuriera. Paczka wróci do nas, a my zajmiemy się reklamacją usług oraz niezwłocznie wyślemy Ci nowy towar. Możesz też złożyć z kurierem protokół uszkodzeń. Ważne, by kurier podpisał ten protokół, bez tego nie ma możliwości dochodzenia roszczeń za nieprawidłowości.

Jeśli mimo sprawdzenia stanu przesyłki otrzymany  przez Ciebie towar ma wady zrób zdjęcia pokazujące uszkodzenia i zgłoś problem na adres  biuro.passio@gmail.com. W temacie maila napisz “REKLAMACJA”.

Na rozpatrzenie naszej reklamacji sprzedający ma 14 dni. Jeśli w tym terminie nie udzieli odpowiedzi, reklamację uznaje się za przyjętą. Od negatywnej odpowiedzi można – i warto – się odwołać.

Gdzie szukać pomocy?

Jeśli mamy problem ze zwrotem lub reklamacją, możemy zgłosić się do rzecznika praw konsumenta na szczeblu powiatowym lub miejskim lub do jednej z organizacji konsumenckich, jak Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.

Koszyk